Guerlain Summer 2010 Collection: Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010

Something stunning and delicious from Guerlain for Summer 2010!

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 10

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 3

Jump!

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 9

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 8

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 7

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 6

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 5

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 2

Guerlain Summer 2010 Collection Guerlain Meteorites Collection Perles Summer 2010 1

No pricing or exact details yet but will update when I have more! I was thinking it was a little lighter for Summer and felt more like Spring but it’s beautiful none the less!

Whatcha think?

Loves?

Leaves?

Share!

Source

Pin It
  • 3/11/10 16:29 Kelsey:

    OHHH. That stuff looks NICE. The picture of the model makes me want to go out and buy it all just so I can look exactly like her (YEAH, RIGHT).

    Reply

    • 3/11/10 16:31 the Muse:

      LOL gee kelsey that happens to me alot. “I’m gonna buy that foundation and look JUST like the model…”I’m gonna buy the lipstick and look JUST like the model..” yes the evil marketing techniques are working! they have converted us to the dark side and are with holding cookies while charging us $40 or more for product! LOL

      Reply

  • 3/11/10 16:43 dina:

    lipsticks and meterorites look bea-u-ti-ful :)

    Reply

    • 3/11/10 16:44 the Muse:

      couldn’t agree more my friend :-D wants!

      Reply

  • 3/11/10 16:55 Sophia:

    Sooo pretty!! Can’t wait for the Guerlain’s Terracotta collection for this year, I really hope they will have one!!

    Reply

    • 3/22/10 21:29 the Muse:

      hey do ineed sophia already at most counters!

      Reply

  • 3/11/10 17:36 Paloma:

    Is it just me or is the packaging itself for the meteorites just GORGEOUS???

    Reply

    • 3/22/10 21:29 the Muse:

      heck yes paloma :D

      Reply

  • 3/11/10 18:01 LINDARRAGNAR:

    ognmogmgogmogmogmgomOMGOMGOGM

    THESE METERORITES LOOOOOK HUGE :DDDDDD dahhhh I hope they are as large as teh midnight butterfly ones + the brush looks so nice

    holy smokes this just made my day muse thank you SO SO SOOO much :DDDD

    Reply

    • 3/22/10 21:28 the Muse:

      LOL my pleasure linda :D

      Reply

  • 3/11/10 18:12 Taryn:

    Two of the three Meteorites don’t look all that different from the holiday ones and the brightening ones that are not LE. Darn, I was hoping for white Meteorites like they got over in Asia!

    Reply

    • 3/22/10 21:28 the Muse:

      one could wish taryn

      Reply

  • 3/11/10 20:02 Paris B:

    *whimper* Definitely going to check THESE out :D

    Reply

  • 3/11/10 21:02 aichaku:

    i love it… ugh i hate myself for loving guerlain … i shouldn’t hv bought any lol, now i’m kinda loving almost every new makeup they come up with. :p

    Reply

    • 3/22/10 21:26 the Muse:

      lol I hear ya aichaku!

      Reply

  • 3/12/10 3:52 Ebontien:

    After wondering what this collection was going to be like, it’s another “rats, it’s gorgeous”. Oh my poor wallet, I want the Meteorites and the eyeshadow quad. I’m going to be so broke.

    Reply

    • 3/22/10 21:16 the Muse:

      ebontien I KNOW how u feel :D

      Reply

      • 3/24/10 0:56 Ebontien:

        On that note, it’s difficult to rejustify every other season by something of a similar colour, even if it’s a different formulation like for foundations. I know the Meteorites here are supposed to be reformulated compared to the originals (limited edition shades) compared to the pressed version (the darkest shade and one limited shade) compared to the compact version (limited shade and only refill shade available) but unless they come up with a new colour variation instead of rereleasing the same three shades more or less, it’s like having a brand evolution of a product you know? This time around however, I still can say but I never gone for the medium shade ^^;

        Reply

        • 3/24/10 18:23 the Muse:

          it’s the packaging ebontien…the packaging changes and everyone goes buck wild :-D even though what’s inside is old :D!

          Reply

  • 3/12/10 8:41 lyn:

    i want them all!!!

    Reply

    • 3/12/10 11:00 Anitacska:

      Me too! (maybe not the brush)

      Reply

  • 3/12/10 9:38 K:

    Hi Muse, how are ya? It’s been a while!

    OMG, looks like I want ALL (and I mean ALL with so much passion!) from this collection. Haha. Guerlain’s gonna make my wallet run away, screaming. LOL!

    The pink and white brush is just too cute! Excited to see it for myself. Oh, and the new palette looks lovely! Must check it out. I love their palettes as they’re buttery soft and blends well.

    Reply

    • 3/22/10 21:13 the Muse:

      hi k great hun and you? :-D!!!!!!!!

      lol I hear ya :-D I totally hear ya :D

      Reply

  • 3/12/10 11:03 Anitacska:

    I totally have a big girl-crush on Nataliya, she is so gorgeous! :)

    Reply

    • 3/12/10 11:57 the Muse:

      I couldn’t agree more anita she’s so gorgeous :-D

      Reply

  • 3/12/10 11:09 gio:

    I love the packaging of this collection. And the meteorites look stunning!

    Reply

    • 3/12/10 11:56 the Muse:

      couldn’t agree more gio!

      Reply

  • 3/12/10 11:34 Ashley:

    I wonder if the product at the end is another eyeshadow quad?

    Reply

    • 3/22/10 21:20 the Muse:

      no ashley those are new single shades hun :D

      Reply

  • 3/12/10 14:15 Ines Mariano:

    Omg, the add looks beautiful =) she looks so tan… lolol

    What’s the difference betweens this meteorites and the ones that already exist? I m a little dissapointed :( the terracotta 2010 are so similar to other two compact that already exist, the 01 blondes and 02 brunettes :(

    Reply

  • 3/12/10 15:17 LINDARRAGNAR:

    grrr do my other coments never show up??!?? D:

    well anways that made my day yesterday Those new pearls look so amazing, (big like the midnight butterfly ones) and the new brush looks so sweet. after seeing your post I went onto their website DX I found like 3 new products I am pining for

    Reply

    • 3/22/10 21:12 the Muse:

      sorry linda they do I’m just crazed trying to get through them all dear LOL sorry for the delay! I like them as well :-D I try to avoid the website less I go broke!

      Reply

  • 3/13/10 18:12 Petra:

    Hm, am I the only one who is just as excited about that eyeshadow quad? I know these aren’t very exciting shades, but they feel so.. .comfy and warm and sand-like, such a great and new idea for summer. I somehow managed to skip the holiday collection one, but this one I might have to get.

    Reply

    • 3/15/10 16:35 the Muse:

      you aren’t alone petra we all are drooling I’m sure :D

      Reply

  • 3/14/10 18:16 PJ:

    The model’s skin looks amazzzing in these photos. I so want some meteorites.

    Reply

    • 3/15/10 14:54 the Muse:

      she looks incredible, I agree PJ :)

      Reply

  • 5/17/10 0:18 julz:

    I think these meteorites are the newest ones and not just LE. The Sephora near me is sold out of 02 rose frais and they aren’t getting anymore of the old packaging in until they sell out what they have now…I don’t know if I like the colors in them as much as the others though.

    Reply

Comments are moderated and won't show up immediately