Benefit Rockateur Sneak Peek

Benefit Rockateur Sneak Peek

My Benefit Rockateur arrived from HSN yesterday! Yay! It’s rose golden delicious! All sparkly and yummie! A review is on the way but here’s a little sneak peek for you in photos!

Benefit Rockateur1

I haven’t dipped a brush in yet so I’m not sure if all that shimmer is an over spray or not. I’m kinda hoping it is otherwise this is going to be a hell of a sparkly blush! The color in the center is a gorgeous dusky rose which looks quite wearable!

I got it from HSN.com with Free Shipping which I posted about earlier last week but unfortunately some folks claimed they got a backorder notice from HSN stating it would be shipped in September. As of now it is unavailable on the site….!

But look for it later next month as it will launch on counter and at the usual suspected stores like Ulta and Sephora.

Will you be hauling Benefit Rockateur?

  • 8/13/13 10:28 Michelle:

    NEED. This. So beautiful! Thanks for sharing Muse :)

    Reply

    • 8/13/13 10:30 the Muse:

      my pleasure :-D

      Reply

  • 8/13/13 10:31 Agata:

    It looks beautiful and actually it’s already available on Sephora.com

    Reply

    • 8/13/13 10:36 the Muse:

      AWESOME news didn’t realize it was up yet!

      Reply

  • 8/13/13 10:55 Rachel Slosberg:

    It will be mine, oh yes. It will be mine!

    Reply

  • 8/13/13 11:07 Littlecreek:

    Oooooooo…shiny! Might just have to break out of my makeup hiatus for this one!

    Reply

  • 8/13/13 12:54 Cindy:

    This MUST be mine!!!

    Reply

  • 8/13/13 13:03 Cj:

    They should re name is “bling” for all that shimmer!

    Reply

  • 8/13/13 13:15 Laura:

    I hope it is a spray over sparkle – because that center dusty rose is calling my name. Love that Rose seems to be a trend this fall season.

    Reply

  • 8/13/13 13:30 Sara E.:

    For those about to rock! (We salute you)

    Reply

  • 8/13/13 13:32 Cindy Ramirez:

    As lovely as the packaging and color is, I may have to pass if that sparkle is all through out the blush. Please don’t be completely sparkly!

    Reply

  • 8/13/13 14:03 Debbie:

    This kinda resembles a delicious piece of rosy chocolate. ;D
    Will be waiting for your review,,,hopefully no sparkly glitter.

    Reply

  • 8/13/13 15:36 Nathalie:

    I need to own this!

    p.s.: I came across your blog a few months ago and I am hooked! Also, because of you, I have ventured into the world of Asian beauty products. Picked up my first Tony Moly lipgloss a few weeks ago and love it. THANK YOU!!

    Reply

    • 8/13/13 15:40 the Muse:

      YAYY happy for a new convert to Asian beauty! Whatcha think of Rockateur!? <3!

      Reply

  • 8/13/13 17:58 Alyza Rae:

    I’m so into the dusty rose look right now, so I’m definitely feeling this! Benefit box powders are my favorites. I am with you on hoping that’s an overspray, though, that’s some intense shimmer!

    Reply

  • 8/13/13 20:30 Marisol Nunez:

    This reminds me a lot of Rimmel London’s blush in Mauve Cool, what do you think? Is it comparable?

    Reply

  • 8/13/13 22:46 jenn f:

    so pretty!!! i love the design!

    Reply

  • 8/13/13 23:58 Nat:

    I neeeeeedz it! GIMME GIMME GIMME! :D

    P.S. Good job on getting through all our comments, Muse, we appreciate it! Wish there was a way we could do something for you in return! :)

    Reply

    • 8/14/13 0:11 the Muse:

      nat I didn’t :( I believe I owed you a few replies I sure am sorry! sometimes it’s tough answering them all but I ADORE talking to you :-D <3!

      Reply

      • 8/14/13 0:18 Nat:

        Awww, I didn’t mean all as in “all the ones we wrote you” but as in “all the ones you did put up” (which must be in the hundreds!); I can’t imagine how much time it would take to really do *all* of them! :D

        Reply

        • 8/14/13 0:19 the Muse:

          <3! thanks Nat :) damn HARD lol! Sometimes I have to just approve a bulk bc I know I'll never get to them all ;D

          Reply

  • 8/17/13 11:49 telle:

    ohhhhhhhh! available at sephora.com! wooohoo! will order from there maybe!!! i hope the sparkly isn’t an overlay….it is sooo gorgeous!!! Can’t wait for a review! :D

    Reply

Comments are moderated and won't show up immediately