Chapstick Candy Cane Trio Tin Review

Chapstick Candy Cane Trio Tin

Tis the season for cute little stocking stuffers and this Chapstick Candy Cane Trio Tin ($2.99) will definitely be tucked into my sister’s stocking this year!

Chapstick Trio Tin

The new limited edition Holiday ChapStick Trio Tints are $2.99 at Walmart (and other mass drugstore retailers) and include three full size Chapsticks. They actually have a variety of flavors and tins to choose from I just went with a Candy Cane one because my sister loves peppermint anything. I’m not really super keen on Chapstick and prefer Soft Lips formula in all honesty but as a cute inexpensive stocking stuffer I think these tins are rather sweet!

I should have really led into this post with my story about this one time at band camp when I ate an entire Cherry Chapstick….but I figured everyone did that at some point in their childhood and I really shouldn’t over share.

Chapstick Holiday Tin


Guess I already did.

Grab these tins now at drugstores.


This product was purchased
by the Muse for review purposes.
Read my full disclosure statement here.

  • 11/4/13 10:24 Louise:

    Nope, you’re definitely not the only one. My sisters would come home to teeth marks in their Cherry chapstick all the time! 😀


    • 11/4/13 10:25 the Muse:

      LOL! 😀


  • 11/4/13 14:33 Kimmwc03:

    I’m pretty sure I ate some cherry chapstick back in the day. Have you tried the dessert Chapsticks (cake batter, red velvet, etc.)? I haven’t located them in stores yet.


    • 11/4/13 14:41 the Muse:

      i have they are rather delicious ;-D the apple cider is awesome..! ha I think we all ATE a cherry chapstick at some point in our lives…!


  • 11/4/13 15:11 ruth:

    No shame, I used to eat chapsticks and matches. but not together- that’s just taking it too far.


    • 11/4/13 15:13 the Muse:

      matches? WTFFFFFFFFF! lol!


      • 11/4/13 15:21 Miss D:

        OMG- I ate matches too! Just the tips and yeah, I know, it’s like WTF?! I’m sure I was burning a hole in my esophagus and stomach doing that. Now I think “was I crazy?” But I do love the smell of gasoline to this day, so I dunno what’s wrong with me! XD
        As for Chapstick- I believe I possibly licked on them a few times, but I don’t think I’ve taken a whole bite out of it. But, knowing me, I wouldn’t be surprised if I had.


        • 11/4/13 15:32 the Muse:

          and I thought I was quite mad….! 😀


          • 11/4/13 18:20 Miss D:

            Yup Musey, aren’t you happy to know there are those of us who are crazier?!

          • 11/5/13 9:23 the Muse:

            oh believe me I’m nuts so I fit right in ;-D lol!

          • 11/4/13 19:12 Ruth:

            we’re all mad here…

          • 11/5/13 9:21 the Muse:

            so said the good hatter ;D

          • 11/5/13 9:22 the Muse:

            cat…cat..sorry tired ;-D someone is likely to kill me now ;D

  • 11/4/13 16:49 Tanya:

    LOL! It’s ok, I think I ate a Dr. Pepper Lip Smacker when I was little, and more recently I took a bite out of a vegan lip balm. It didn’t taste anywhere near as good as it smelled so I spit it out. I seriously question my sanity at times, lol.


    • 11/4/13 16:52 the Muse:

      I’ve been known to nibble Lush lip scrubs lol!


  • 11/4/13 18:13 Cindy Ramirez:

    Spoiler Alert! I hope your sis doesn’t read everything you post on your blog. Lulz

    I am also guilty of eating a vanilla cupcake lip smacker, and it tasted absolutely disgusting and I spit it out. And I use to love the smell of those purple glue sticks I used to use in school, actually, I still love the smell of them. I’m a weirdo!


    • 11/5/13 9:24 the Muse:

      LOL ;-D she reads on and off so I’m sure I spoiled at least once or two gifts ;-D! I love the smell of gas so we’ll be nuts together 😀


  • 11/4/13 18:38 Kadie Lee:

    I just picked up Gingerbread Kiss today and OMG. It tastes divine and my lips feel incredible. I don’t know why I strayed from Chapstick for so long!


  • 11/4/13 22:35 Nat:

    I ate cat food when I was a kid – but only Meow Mix! 😀


    • 11/5/13 9:15 the Muse:

      are you serious!? was it any good?!


      • 11/5/13 10:24 Miss D:

        Oh, I know of someone who once accidentally ate canned dog food once. I personally haven’t tasted anything like that, but I bet they don’t taste much different from our own food.
        Let’s put it this way- I absolutely LOVE Taco Bell (my co-worker calls it Taco Hell!) and I believe they was a news story awhile back saying that is one step away from dog food, so…um, yeah! XD


        • 11/5/13 10:31 the Muse:

          I think I threw up a little in my mouth just now miss d….ew


      • 11/5/13 11:18 Na:

        LOL it was! I could eat some right now, heehee – but it’s prooooobably not good for humans to eat, so I’ll be good and resist. :)


        • 11/5/13 11:39 the Muse:

          you’re worrying me!


  • 11/15/13 11:12 Anna:

    We all do things we aren’t proud of at band camp…. my friend and I once splattered a rotten kiwi all over the drum major. Luckily, the drum major was ALSO my cousin, otherwise we may just have been killed.


Comments are moderated and won't show up immediately