New Smashbox BB & CC Cream Shades

Smashbox Camera Ready CC Cream

Get ready for new shades of Smashbox Camera Ready BB Cream and Smashbox Camera Ready CC Cream this Spring. Smashbox has added three new shades to the their BB and CC Cream line up in Fair/Light, Light/Neutral, and Medium/Dark. For those who weren’t able to find a match before maybe these new shades will do the trick!

The new shades are available now at Sephora.com as well as Smashbox.com.

P.S. I saw City of Bones in the theaters but must have completely missed the fact that Luke Garroway was played by Aiden Turner. What the what!? Seriously, how did I miss that?! I was blinded by all the JcB goodness, it’s my only excuse, shrug!

at

Happy Monday btw….let the good times roll on this very rainy, wet, gross snow covered day!

Disclosure:

This post contains an affiliate link.
Read my full disclosure statement here.

  • 1/6/14 10:19 Ruth:

    Hello, Aiden Turner! look at you with your brooding pose with your guns showing and your amazing hair! how can one man make it look so effortless to be that hawt?

    Reply

    • 1/6/14 10:48 Isabella Muse:

      LOL amen sister…especially the stupid cool hair…HOW!? God I miss BH :(

      Reply

      • 1/6/14 11:20 Ruth:

        I know, right? my hair just usually ends up looking like a hot mess! I’ve been binge watching the US version of BH and it veered off onto different story lines and it’s really good too. the new season is starting 1/13, can’t wait!. also, SYFY has a new show coming on called Bitten, based on the Kelly Armstrong series, Women of the Otherworld. I really hope they don’t muck it up like the Dresden Files. Speaking of Dresden, did you see that Skin Game is coming out in May?

        Reply

        • 1/6/14 11:41 Isabella Muse:

          I dunno how he keeps it so awesome looking! He has tight curls too so it must kink up and frizz like a monster at times…! Is he making that much money to have some hairdresser come in daily and keep his coif all cool looking for the masses? I tivoed that! I can’t wait to watch it! Not big on the books to be honest but really interested in the show and can’t wait for BH to start :) I’ve been watching since the start and not totally convinced that I love it as much as the UK version but def great show :) Already prebooked :-D http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/0451464397/iagonet <—– we are SO on the same page this dreary Monday morning lol! off topic but did you see Helix? I’m debating whether I need to get involved with another show or not but looks SO good! there are so many good shows coming for Spring…Penny Dreadful, black sails, UGH! need MORE hours in the day!

          Reply

          • 1/6/14 14:55 Ruth:

            I’ve seen the promo’s for Helix and it does look stupid good. the body bag opening and just gushing blood and bits looks right up my gory alley. I think that you need to get involved with another show, it’ll be ok ;)

            The BBC version of BH was awesome and I liked how the ending was a bit ambiguous, did they become human or was it just that old guy messing with their heads again? for whatever reason, I missed season 3 of US BH and caught up this last week. I really like it because they have more time to explore ramifications of the roommates actions and it’s a different story line altogether. It’s kinda like those old choose your adventure books with the same beginning but a different ending.

            I have pin straight hair and wouldn’t mind playing with Aiden’s curls on the daily! I’d be happy to follow him around to ensure that his curls are perfect at any given time for photo ops.

          • 1/6/14 15:23 Isabella Muse:

            LOL I really shouldn’t! I still have episodes of summer shows on my tivo, this is getting absurd now :-D I actually do believe Toby meant for them to be human….! His version of a Happily Ever After I guess. You have admire him because he utterly made do with what he had to work with….the show could have been a complete cop out and sure the last season was rubbish but I thought it really doomed with Aiden gone and so closely followed by Russel. I loved the addition of Bobby Campo in s3 seriously he is such uncharted deliciousness, no one gives him enough airtime! I wish they kept him on as her boyfriend, they made a cute couple. HA….! Yeah, that’s actually a great analogy for s3! I’ll always wish BH UK went on for a few more seasons but I really love that the actors are def more main stream now….! Socha in Wonderland, Tovey in looking, and Turner in some big screen stuff impressive. Seems like they all made it across the pond and are living it up happily. I’d never expect someone as obscure as Aiden Turner to be on the big screen. LOL lots of luck with that I think his curls are a full time career….! I leave you with awesome shots of baby faced aiden as Ruairi in the clinic! :-D https://www.youtube.com/watch?v=aCN4h97rmvM feel free to perv all over the vid, no judgement here

  • 1/6/14 17:33 Cindy:

    I read the first book in the City of Bones series so I guess I’m going to have to see the movie at some point if Aiden is in it, LOL. BTW, I tried the US version of BH when it first started but just couldn’t do it after seeing the original.

    Reply

    • 1/6/14 17:38 Isabella Muse:

      the books are better sadly but there is so much eye candy in the movie I can’t even…OMG ;-D Not only Aiden but JrM, Robbie Sheehan, JcB, Jared Harris , it’s a feast for the eyes! Awww…it’s def not the UK version that’s for sure but you should try a rewatch it gets better although Sally is an annoying character :-/

      Reply

  • 1/6/14 17:42 Cindy:

    I think the problem was that the US BH started when the UK version was still airing on BBCA and when I was watching I was thinking NO THIS IS ALL WRONG WHY DID THEY HAVE TO RE-MAKE IT??? LOL!! It happens a lot when I try to watch re-makes after seeing the original . . .

    Reply

    • 1/6/14 17:45 Isabella Muse:

      they actually do ok at first..although it was like watching a bad rerun because honestly no one actor/actress can really recreated those character’s personality as well…but…they had something good going…although I did kinda feel like they story lines of the US version were actually juicer and more plot-filled as it progressed…I always felt like sometimes the UK version went off in a la la land I couldn’t really follow well. But…none the less, it’s another example of UK remakes that sometimes disappoint :-/ i remember when they tried to remake Coupling oh god HOLD ME! that was awful :(

      Reply

  • 1/6/14 17:53 Cindy:

    Oh yeah Coupling was BAD. Don’t know why they are re-making Broadchurch either. Especially doesn’t make sense because David Tennant is going to be playing the SAME ROLE!! I have a very bad feeling about it.

    Reply

    • 1/6/14 18:13 Isabella Muse:

      what did it last like one episode before it was canceled?! I swear I don’t understand American TV! It’s like we can’t think up our own ideas we have to steal them from other countries and make our own bad version lol! lalalalala that’s me with my fingers in my ears because I am terrified of broadchurch…BUT…one redeeming factor it is a Fox show so that means it MIGHT have potential.

      Reply

  • 1/6/14 18:22 Cindy:

    Exactly!! Yep, I think it was on for one episode and everyone was so appalled that they were too embarrassed to air it again . . .

    Reply

    • 1/6/14 18:28 Isabella Muse:

      LOL either that or the Queen called and said “GET IT OFF GET IT OFF NOW”

      Reply

      • 1/6/14 18:30 Cindy:

        LOL!!!!

        Reply

        • 1/7/14 9:36 Isabella Muse:

          hehe!

          Reply

  • 1/6/14 18:22 Cindy:

    Oh, and this has nothing to do with anything but Nigel Harman, who played Dennis on EastEnders, will be on Downton Abbey next week. You probably knew that and have already seen all of season 4 already, haha! I only watched the first ep last night on PBS.

    Reply

    • 1/6/14 18:27 Isabella Muse:

      I know I know :) s4 is excellent! I actually saw it back in November as I got the DVD set from Amazon UK when it released. But I typically rewatch it anyway :) off the topic of him as Dennis but am I the only one that also loved he was in Hotel Babylon? I feel like I was the only person that watched HB lol! but it was so cheesy good!

      Reply

  • 1/6/14 18:29 Cindy:

    Oh crap I forgot about HB! I watched it in the beginning when it was on BBCA but then it stopped airing so I didn’t watch it anymore. To tell you the truth I’d watch any crap that he was in HAHA!

    Reply

Comments are moderated and won't show up immediately