February 16, 2010

Lush Canada Collection

Lush is celebrating Canada…I dunno, could be an Olympic thing, could
be because Lush North America is located in Canada, who knows and who cares because it means delicious new Lush for us so bring it baby!

Jump!

A new soap made with real maple syrup and topped with sugar! Lush claims it smells so delicious you might be tempted to top your pancakes with it so I’m guessing it’s a true maple syrup blend! How fun!


The decadent scent of a champagne cocktail!

Contains Lush Canadian Maple Soap and Lush Mountie Massage Bar. I won’t tell anyone if you don’t but Mountie looks suspiciously like Frosty the Snowman (maybe Frosty has a side job on the off season as a Canadian Mountie!).

Looks like some cute offerings from Lush all in honor of our Canadian friends! Makes me want to break into song O Canada! Our home and native land! I always want to sing that to the beat of O Tannenbaum for some reason…..

Whathca think?

Indulging in some Canadian lovin’ from Lush?

About the Muse

Isabella MuseIsabella is just an average everyday geeky girl who doesn’t blend her eyeshadow correctly, wears too much blush, and hopes she never finds her holy grail products because she likes the thrill of the chase so much. Her mission is to bring you super honest reviews on makeup, skincare, fragrance and all things beauty. She’s in no way an expert on the topic and she sure as hell isn’t a super model. But she’s passionate about makeup and is seeking like-minded individuals that like pina coladas, getting caught in the rain, and ones that enjoy spending hundreds of dollars at Sephora without feeling buyer’s remorse. If you’re that person feel free to reach out and leave a comment.

Leave a Comment

Comments

  • dee3yint

    🙂 lol muse. now i want this lolz. but i can’t spend any money yet i cant even buy the new viva glam lipsticks .

    • the Muse

      awwww no worries dee 😀 it’ll be around for a little bit I’m sure plus Viva Glam is way more important so spend $$ on that prior to Lush hehe when you get some!

  • Halifax

    Oh Muse, that comment on Mountie was funny. I had no idea we have a collection dedicated to us, lol

    • the Muse

      haha halifax I’m glad you laughed at that 😀 yup, it’s ALL yours 😀 now americans are lemming it far and wide 🙂 hehe!

    • the Muse

      unfortunately yes nia so you have to get your canada on soon or they will be gone 😀

  • Catherine

    is it wrong that a LUSH collection makes me feel proud to be Canadian? and here’s to the RCMS (Royal-Canadian-Mounted-Snowman!

    • the Muse

      haha catherine good on you! If you want to break into song and sing the anthem we won’t mind in the least!

  • Paloma

    ooooh, looks yummalicious! Too bad I have to stop spending for quite a while due to my past few LUSH hauls….I have way too much already lol

    • the Muse

      lol awesome paloma haven’t too much lush is NEVER a bad thing so enjoy 😀 Nice to see you around today!

  • Jodie

    Wow that’s great we have our own collection! I kinda boycotted Lush tho… whoops.

    Oh well I’ll survive 🙂

    • the Muse

      hehe jodie 😀 no boycotting now you have to do your country proud 😀 and indulge! LOL

  • Laura

    Maple & Champagne! Sqqqqeeeeul! I might have just pee’ed a little out of excitement.

  • Gemma

    Hi Muse have you seen the colour supplements on the uk lush site, they are used to make your own tinted moisturiser sounds like fun.

    • the Muse

      oh gemma god I’m sorry for the delayed reply. Funny, yes, I have! I ordered them too lol! 😀 did you get them?