May 18, 2011

Beauty Most Unusual: Nothing Quite Burps Like Lipgloss

We all burp and fart. Dude, my inner teenage boy just cackled when I typed that out loud.

No seriously we do. It’s an unfortunate, un-ladylike fact of life.

It happens, deal with it.

And let me you nothing quite burps like lipgloss…

Beauty Most Unusual?

Yeah, well, this might prove too much info and kinda gross but we never shy away from weird around these parts so I’ll just say it….

Tokidoki Prisma Gloss has a weird as hell burp-y aftertaste going on. The gloss is flavored and scented like blueberry. I’ve tried ALOT of gloss in my day and I have to say this is the most powerfully flavored lipgloss I have ever owned. I really like the taste alot…it’s very sweet, fruity, and candy-like…but if you happen to lick your lips alot and have yourself an un-ladylike burp, well, you’re going to be tasting that gloss in your burp.

Ha…

Seriously.

True story, I can’t make this kinda stuff up!

Nothing burps like Tokidoki Lipgloss, just keepin’ it real peeps!

Anyone notice this or is it me?

Beauty Most Unusual for true…I can’t believe I went there.

About the Muse

Isabella MuseIsabella is just an average everyday geeky girl who doesn’t blend her eyeshadow correctly, wears too much blush, and hopes she never finds her holy grail products because she likes the thrill of the chase so much. Her mission is to bring you super honest reviews on makeup, skincare, fragrance and all things beauty. She’s in no way an expert on the topic and she sure as hell isn’t a super model. But she’s passionate about makeup and is seeking like-minded individuals that like pina coladas, getting caught in the rain, and ones that enjoy spending hundreds of dollars at Sephora without feeling buyer’s remorse. If you’re that person feel free to reach out and leave a comment or follow me on Facebook, Instagram, Twitter, and Bloglovin‘.

Leave a Comment

Comments

  • Sarah S.

    Haha! So true! I really kind of don’t love the flavor of this gloss and the after-burp, either, but I can’t resist the cute packaging!
    BTW Muse I just now got an e-mail about online-only MAC Prep & Prime Beauty Balm! OMG!!!!! Will you buy and review???

    • the Muse

      hey sara! LOL you get it too!? I KNOW ;-D I actually have it already…the Asian version but I’ll be reviewing both as I’m curious how they compare ;D!

  • mon

    Aaaah muse! I’ve been so busy with senior stuff and end of semester projects/work that your email got lost in my inbox and I haven’t been able to really comment on stuff >_<. I'm so sorry! I really have to quickly comment on this though. My quick comment: Eww, but lol. Posts like this are why I still come here. I don't like burping lip gloss so this is just another thing for me to consider before buying. 😛

  • Majick

    RRRrrrrrruuuuuUUUUUUUPPPPPPP – ahhh… no that was pizza. ;-D
    (thanks for the heads up) LOL